Todays

// Skjorta H&M // Jeans - vet inte // Solglasögon Monki // Boots - syrrans//

Hola! Här har ni mig idag dåe. Inte mycket att säga merän att jag älskar att jag köpte storlek 38 i skjortan HAHA!,asså det är ju inte min storlek. Men jag ville ha en storskjorta och hade letat efter det jättelänge, och så ser jag denna på H&M och visste att den var sjukt stor, men den är ju ändå perfekt nerstoppad eller bara att ha på sig lite sådära... chill? Jag gillar den mycketmycket, ast jag köpte den också för att jag ville köpa den, hehehe.
Jaojao, nu så ska jag kila, se you zoon babes!
PS: Har tänkt göra en translate på bloggen, så ni som inte förstår svenska kan läsa min blogg ändå, bara roligt! :)

Kommentarer

Skriv din kommentar här, OBS! Kränkande, hot kommentarer med mera publiceras ej! :

Vad heter du?:
Spara namn?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Har du någon blogg? Länka gärna, så tittar jag!:

Kommentar:

Trackback